piątek, 7 marca 2014

Tort czekoladowy z musem cytrynowym.

Nie tak dawno miałam urodziny. Zaserwowałam z tej okazji mojej rodzinie tort czekoladowy z musem cytrynowym. Tym razem poszłam na łatwiznę, kierując się przepisem z Moich Wypieków i nie zmieniając w nim kompletnie nic, w nadziei, że będzie idealny .. Idealny nie był, bo mus średnio nam smakował. Był zbyt jajeczny w smaku i zdecydowanie za słodki. Nie mniej jednak sam spód był rewelacyjny i absolutnie perfekcyjny, dlatego i tak polecam. :)





Przepisu nie podają, bo byłoby to zwyczajne kopiuj - wklej... Znajdzie go TU

4 komentarze:

  1. Wygląda wspaniale :)
    Najlepsze życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam dla teścia :) a raczej sam spód. Trochę więcej składników, przecięłam na dwa blaty i przełożyłam porzeczkami i kremem śmietankowo-czekoladowym PYCHA!!!! Sam spód bardzo delikatny, wilgotny świetny ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...