sobota, 13 kwietnia 2013

Winogrona w galaretce na bazie napoju Vinea

Absolutnie winogronowe szaleństwo :) Mieliście już okazję pić ten musujący napój o smaku winogrona? Mi bardzo przypadł do gustu, choć mógłby być trochę mniej słodki..
Widziałam kiedyś w internecie zdjęcie z taką winogronową galaretką i pomyślałam, że kiedyś też zrobię coś takiego. Akurat mam w domu dostatek tego napoju, więc postanowiłam stworzyć to małe cudo.


Składniki:
na porcję o pojemności 500ml (wielkość miseczki)
  • ok 300 ml napoju winogronowego Vinea
  • łyżka żelatyny (ja dałam więcej bo z galaretkami średnio umiem się obchodzić a chciałam żeby była mocno zwarta ;) )
  • Winogrona  :D

Wykonanie:
1. Myjemy winogrona i wrzucamy je do miseczki.
2. Do garnka wlewamy napój, stawiamy na gaz i podgrzewamy ( ale nie gotujemy) i dodajemy żelatynę. Energicznie mieszamy do
rozpuszczenia się żelatyny.
3. Zawartość garnka przelewamy do miseczki z winogronami, tak by sięgała brzegów.
4. Chłodzimy w lodówce (najlepiej całą noc)
(5. Dowolnie dekorujemy np bitą śmietaną )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...