środa, 14 maja 2014

Ślimaczki z Majorki i odrobina prywaty ;)

O tak, mowa tu o wypieku zwanym Ensaïmada. Przyznam szczerze, że wcześniej o nim nie słyszałam, ale gdy zobaczyłam go u Chili & Tonka od razu przypadł mi do gustu. Przy najbliższej okazji kupiłam drożdże i zabrałam się do roboty. Ciasto wyrosło pięknie, choć początkowo miałam wrażenie, że nigdy nie ruszy ;) W smaku jest delikatnie słodkie, waniliowy cukier nadaje mu wspaniały aromat. Faktycznie po upieczeniu warstwy są zauważalne podczas odrywania ciasta po kawałku - trochę jak w słodkich rogalikach z makiem. Ciasto idealnie smakuje w połączeniu z kawą, lub herbatą. Generalnie same ochy i achy :) 
Początkowo robiłam to ciasto w formie jednego dużego ślimaka, ostatnio pokusiłam się jednak na gromadkę mniejszych. Idealne słodkie drugie śniadanie :)

Przepisu podawać nie będę, bo znajdziecie go na stronie: Chili & Tonka a ja sama do przepisu żadnych zmian nie wnosiłam. Odsyłam Was jednak do niego, bo ciasto naprawdę jest warte uwagi i poświęconego mu czasu.  Polecam! 




A teraz czas na prywatę :P
1. Osoby, które mnie odwiedzają, zapewne wiedzą już, że nie tylko pieczenie sprawia mi frajdę. Drugą, a właściwie pierwszą rzeczą, która dominuje ostatnio w moim życiu to malowanie :) Chciałabym w związku z tym zaprosić wszystkich zainteresowanych na rodzinny Festyn Family@Novotel, który odbędzie się w Poznaniu. Będę tam miała swoje stoisko, z ręcznie malowanymi koszulkami na zamówienie, oraz informacjami dotyczącymi malowania ścian. Na stoisku będziecie mogli zobaczyć moje prace i wymalowane koszulki, zadać pytania, złożyć zamówienia lub zarezerwować termin.   Zapraszam na stoisko Mob Art.

2. Wszystkich z okolic Obornik, którzy zmagają się z problemami zdrowotnymi, bólami kręgosłupa lub innymi dolegliwościami, w których wskazane jest leczenie fizykoterapeutyczne i masaże, zapraszam do nowo powstałego gabinetu FIZJOANNA przy ul. 11 Listopada 11. A jeśli podacie informacje, że My Sweet Jar Wam polecił to wspaniałe miejsce, możecie spodziewać się małego rabaciku. :)

Tak więc moi drodzy, teraz możecie zajadać słodycze bez oprów, bo w ofercie tego gabinetu, jest również masaż bańką chińską, w wyniku którego, przyspiesza przemia materii i następuje redukcja tkanki tłuszczowej. :D

Koniec prywaty;)

Przy okazji, zapraszam jutro na przepyszne delikatne ciasto czekoladowe z musem brzoskwiniowym :) Pychotka !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...